mami&papi

Har inte skrivit nånting på länge, jag venne varför har bara inte pallat haha. Gillar inte att sitta vid datan på mycket de kanske är därför. Men älskar att skriva de jag känner osv. De är så mycke som har hänt på sista tiden men ska inte komma in på detaljer.

Mamma och pappa är äntligen hemma, dem va i Chile. De va där i två månader och en halv ungefär. Gud vad skönt de är ju sommar där aja men nu är dem här iaf. De känns bra har ju saknat dem så. Va hemma med syrran men jag va oftast hemma ensam men då tog jag alltid hem kompisar. Ville försöka att inte vara ensam hur mycke som möjligt. Jag brukarde känna mig så ensam annars och de är ingen skön känsla. Jag är vann sen liten med mycke ljud och mycke folk hemma.

Fick massa nya presenter och godis när mina föräldrar kom hem, härligt! :D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0