08-10-01

Har jätte ont i halsen:( hostat hela natten men annars är det helt okej med mig. Jag gick inte till skolan idag. BRA! missar skolfotot orkar inte vara med.
Idag ska jag träffa mi amor, vet inte vad vi ska göra men vi ska iallafall ses. Jag har varit med han i flera dagar i rad skönt. Hela helgen, i måndags, igår tisdag och onsdag idag blir det också.Igår hade han tandläkare i Högdalen då åker han förbi flemingsberg. Då frågade jag han ifall han ville ses en snabbis när han ändå slille åka förbi. Jag tänkte på att han hade träning därför sa jag en snabbis. Han ville självklart fick hoppa på bussen för han sa att han skulle ringa en viktig samtal. När vi va hos han tog vi det lugnt, vi åt de var jätte gott, åt glass, tittade på tv och myste med varandra.

Känns som vi kommer varandra närmare och närmare för varje dag som går. Jag kan prata med han precis om allting, han är inte bara min pojkvän utan också min vän. Det är så de ska vara tycker jag. Han gillar mig verkligen för det märker jag och det gör mig säker:) Jag gillar han jätte mycke. Vi har snart varit tillsammans i två månader men det är som mycket längre.

Han fyller år snart han blir 18, jag har redan köpt hans present jag hoppas att han gillar den. Jag köpte en silver halsband ska köpa en ros till också. Han tappade bort sin halsband därför valde jag att köpa en ny till han :)

Puss puss!! /Jannina


Kommentarer
marie

ååh va gullig hjärtat :D glad att det går bra för er log när jag läste lova ya <3

2008-10-05 10:56:58
URL: http://mammatillbrian.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0