Dag in dag ut

Nu ska jag berätta om vad jag gjorde i lördags.. Tråkigt att jag berättar på tisdag om vad jag gjort i helgen. Men iallafall jag var hemma hela darn, men senare på kvällen möte jag gaby. Vi skulle mot hallunda alla skulle ses där och fira Ronnys födelsedag (min killes kusin). Men alla var sura på mig och gaby för vi var försenade.Det var så att gaby missade sin buss :( Alex var skit sur på oss. Vi började små tjaffsa bara för det men det blev bra sen. Aja vi hade kul, dansade jätte mycke hade skit kul. Dansade med Claudia, då och då med Gaby också. Alex blev full:P skit söt. Det slutade med att jag sov hos honom eftersom det finns någon buss hem till mig på nätterna.
Jag fick ta hand om honom hela vägen hem till honom.. Varje gång han är full så öppnar han sig mer, det hjälper mig att förstå vad han känner för mig hihi. Han kysste mig typ hela tiden, han sa till några tjejer när vi väntade på tåget "hon är mitt allt". När vi sat på tåget då sa han, jag skulle kunna ge dig vad som helst all guld, hela det här tåget men du skulle ändå vara värd mycket mera. Samtidigt som han va hur gullig som helst så var han jätte känslig..
Dagen efter på söndag hade vi det jätte mysigt, vi duschade även tillsammans helt underbart. Te quiero mucho amor!!

Just nu är jag i skolan, på lektion. Min lärare är inte här så roligare att skriva i mitt blogg än att göra engelska uppgifter.
Känner mig på dålig humör just nu:( igår också. Jag har fått min mens hallååå!! trevligt vaa haha yeeess!!
Idag ska jag träffa Gabbi, känns som jag inte träffat henne på länge. Saknar henne så ska nog vara med henne idag..

Aja ni får ha det så bra <3<3<3<3

Puss & Kram


Kommentarer
tina

helloooooooooooooooo :D

2008-10-23 18:01:24
URL: http://ttinas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0