resultat

I fredags hade jag och Stephanie det jätte bra. Förutom att kvällen hade en knasig start. Vi stressade upp till vi hade en kvart på oss att handla. Vi köpte chips, läsk, godis och en pizza som vi delade på.
Vi skulle ju hyra film men vi hann inte till video butiken i tid! Vi kommer in och och tittar efter någon film så säger mannen "tjejer det är stängt". Vi frågade om vi ändå kunde välja ut någon film snabbt han ba neej har stängt av alla maskinerna. Jag blev irriterad och sa till honom "du har du förstört våran film kväll" hahahhaha.

Men det gjorde han ju inte ändå vi tittade på en film iallafall fast på datorn. Filmen va så himla dålig! höll på att somna hela tiden fattar inte varför vi inte bytte haha. Vi hade jätte roligt med varandra garvade alltid som fan. Gaby kom inte till slut tråkigt men vi hade det ändå bra. Vi hade lite onördiga samtals ämnen ibland men som var tråkiga att prata om men vi kom över det. Lyckad myskväll var det ändå. Jag tog med mig mina värme ljus då vart det ännu mysigare:)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0