I'm here again

Inte uppdaterat på flera dagar:( Har inte hunnit riktigt men jag kan berätta lite kort om vad jag har gjort och så.

I söndags hade jag det bäst hihi. Jag mådde verkligen bra då. Dessutom hade jag saknat dig så det kändes skönt att äntligen få träffa dig. Jag hoppas du gillade min julklapp och inte låtsades haha skoja bara. Men sov med den som jag gjorde haha. Jag älskade parfymen nu har jag en extra:D Jag vill träffa dig igen, hoppas vi ses på nyår, om inte innan:)

I måndags var det min första arbetsdag. Jag var så stressad och det var som att jag tappade allt från mina händer. Kassan var hur kronglig som helst och jag frågade mina kolleger om hur man gjorde nästa hela tiden. Gud dem ville säkert ge mig en stor smäll haha. Jag hade ett pass på bara 4 timmar, det var skönt. Men den känndes lång ändå. Det sägs att första dagen är jobbigast, håller med! resten av dagen gjorde jag nästan ingenting var bara hemma och tog det lugnt.

Today, andra arbetsdagen och jag fick jobba över. Jobbade sammanlagt 10 timmar i sträck. Ni kan säkert ana hur sliten jag känner mig. Det känns som att jag har dansat en hel natt utan att stanna. Mina ben är helt döda. Nej nu ska jag sluta tycka synd om mig själv haha. Men jobbet gick mycket bättre idag faktiskt än igår när jag inte förstod riktigt. Nu har jag börjat haja allt mycket bättre.

Nu sitter jag bara i vardags rummet tillsammans med mamma. Pappa gick till ballkongen tror jag. Tvn är på och Calle 7 visas just nu. Måste nog gå lägga mig snart. Måste upp kl 9 imorgon fy.

Snart är det nyåååååååååår!! Jaaaaaa, bort med 2009! Låt det nya året börja fyfaan:)





Kommentarer
annika

Vart jobbar du? hehe, jag letar också efter jobb därför undrar om du kunde tipsa:)

2009-12-30 00:22:52
JANNINA

Jag jobbar på Donken i heron city. Inte dröm jobbet direkt men det lönar sig i längden att ha det som ett extra jobb. Dem beöver personal tror jag eftersom dem tagit in fera stycken. Sök dit:)Dessutom är det jätte roligt ..



2009-12-30 20:27:43
URL: http://jannina.blogg.se/
Annika

Jaha okey :) ah men jättbra, jag söker jobb så håller på och söker lite överallt men tack för tipset! :)

2009-12-30 21:45:48



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0