La noche vieja

I natt är det la noche fieja. Det vill säga sista natten de här året:) Vad finns det att göra på nyår? hittat på något ännu? Själv så vet jag inte. Vet i alla fall att jag ska dricka och vara med tjejerna.

Snart börjar min serie sortilegio den är så bra. Sitter i vardagsrummet med Ricky, mamma och pappa, Väntar på att den ska börja. Den tar slut snart:( alltså helt, Tråkigt! Men det är ändå bättre för de tar en så mycke tid. Hoppas inte jag fastnar på en annan efter.

På nyår hade jag velat ha på mig någon fin klänning. Men jag hann inte köpa någonting för att ha på mig på nyår. Har ju jobbat och inte haft tid:(. Får ta något från garderoben bara och sätta på mig. Men det känns ju alltid bättre att ha något nytt på sig. 

Jag ska ta och ringa Zoe sen för hon har inte svarat på mitt sms:(


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0