Lördag

Hej bloggen!

Idag har det varit en härlig dag. Min stora syster Carolina kom hem till oss idag med Filip Lukas och Jakob. Maria, Melody, kevin och vi andra var också här. i har haft det trevligt hela dagen och firat lite jul igen kan man säga. För vi firade ju inte jul med min syster, hennes familj, Melody och Maria. Vi åt en massa gott och hade det trevligt. Jätte mysigt faktiskt att se alla fem barnbarnen tillsammans haha inte ofta det brukar hända.  

Dem öppnade en massa klappar som dem hade här under granen. Jag fick en jätte fin silver ring ifrån min syster med en svart diamant:)

   


Kevin jag och Ricky



Senare idag tror jag det blir utgång. Är lite förkyld men ska ta och göra någonting ändå! med vänner. Det har blivit för mycke familj, familj jag vill vara lite mer med vänner nu känns det som. Ska träffa Stephanie sen kanske det blir Alvik. För hennes skull då!:) Vill inte dra till alvik usch gillar inte stället längre men följer med henne ändå.

Jahaap ska snart ta en dusch och göra mig snygg inför kvällen. Känner mig helt död, behöver bli lite piggare.


Kommentarer
Zoe

du glömde mig :( hihihihi

2009-12-27 17:42:55
URL: http://zoeee.blogg.se/
C

verkar som ni hade en grym julafton :)

2009-12-29 10:25:51
URL: http://gpunktmusik.blogg.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0