Tisdag

Praktiken idag kändes allt för seg. Det kunde inte blivit jobbigt värre, barnen hade någon sjuk humör idag haha. Alla var jätte stökiga och sprang runt.

Det bästa av dagen är att jag har träning idag, äntligen få dansa och självklart träffa min bästa vän Zoe som jag dansar med. Andreas är i Hallonbergen så han ska också komma, eller bättre sagt han måste haha. Vi har inte träffats sedan fredag förra veckan. Sen pytte stunden i lördags räknas inte hihi.

Jag har glömt att beräta att jag faktiskt håller på att läsa ut en bok som heter "Underbar och älskad av alla" en roman av Martina Hag. Den är spännande och rolig på samma gång. Hennes största dröm är att bli en beröm skådespelare få bättre liv mm. Den finns även i film:D haha. Jag är snart läst klart hela boken:) Ska läsa det sista när jag sitter på tåget.

Nu chattar jag lite med Carro, men ska snart börja göra mig ordning. Jag e så jävla seg.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0