Tisdag

Hej kära läsare det är en del som besöker min blogg. Ni får gärna komentera vore jätte roligt för mig då. Klart om det ens finns något att komentera om:)

Min bror har ännu inte ringt mig men jag hoppas jag får en bra nyhet när han ringer. Som sagt så ska jag inte avslöja om vad det är. Det är bara en person som vet om det och min bror då.

Idag är det träning som gäller. Jag längtar! Efter varje träning så längtar jag tillbaka till danssalen med dem stora speglarna hihi. Anderas ska komma till våran träning, så bra! då kan han sätta på musiken åt oss.

Har en knasig tanke i mina tankar just nu. Men taskigt att skriva ner det hahaha. Håller nog det för mig själv istället.

Snart är det julafton och jag har bara hunnit köpa julklappar till alla mina pluttingar som jag är moster och faster till. Har några kvar, ska inte köpa värsta grejen men något litet iallafall. Sen självklart en liten julklapp till mig själv från mig haha :P

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0