TISDAG

I morse när jag vaknade så hade jag jätte ont i magen. Jag gick in i duschen och duschade i en halv timme ungefär. Trodde att det skulle gå över med det gjorde de inte. Fan då jag skulle till skolan men jag la mig och sov en stund. Efter en stund när jag vaknade igen så var det lite bättre men då var det onördigt att åka till skolan. För att det var bara en lektion kvar. Jag vill inte missa skolan.

Idag kommer killen hit, vi ska fira vår 6 månaders dag istället för igår. Jag ska laga något got att äta sen hade jag tänkt att vi kunde kolla på film och basta tillsammans. Så mysigt:) Jag har köpt en ros till honom och godis hjärtan. Jag hann aldrig ge dem till honom i söndags (då vi firade alla hjärtans dag) för jag var inte hemma nånting, var hos honom.

Av älsklingen fick jag iallafall en jätte fin klocka, en ros, så bjöd han även mig på mat och glass. Jätte gullig!!
Vi hade det jätte trevligt då. oooh Juste ni annar inte vad vi gjorde! vi gick på is :O Jag förstår inte hur jag vågade. Jag var så rädd, tänkte hela tiden " vi kommer dö". Ändå kände jag mig lite säker och trygg vid honom.

nu ska jag städa lite och sånt... Puss!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0