she live in love

Jag älskar att bli tilltalad vid mitt namn Jannina. I alla sammanhang.

Jag älskar dansen.  När jag dansar är jag lycklig och vill bara fortsätta. Det är jag,


Jag älskar att älska. Jag försöker alltid se det bästa i människor. Jag lägger inte min tid på hat, det kommer bara tillbaka på en själv. Det dåliga försöker jag alltid att ignorera och kasta bort.

Jag älskar män som vet precis hur man ska behandla en kvinna. Män som får en kvinna att känna sig värdefull, trygg och älskad. Män som gör allt för att se hennes leende. Män som är kärleksfulla, intelligenta och väldigt manliga är ett stort plus.

Jag älskar att göra mig hörd, diskutera, lära och lära ut. Jag delar gärna med mig vad jag har att säga. Jag står för mina åsikter om saker och ting. Jag ger dig gärna råd om du behöver det.

Jag älskar att leva och varje dag vakna inför en ny dag.

Jag älskar att bli älskad, väckt med kramar och fina ord.

Jag älskar min familj,mina vänner och honom mer än någonting annat.

Jag älskar mig själv. Varenda centimeter på min kropp. Och varje djup i mitt inre.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0