Min helg

Jag hade det jätte roligt under helgen. I lördags så var det Filips dop (min systers son). Jag var där med min familj, min älskling och mina släktningar men det fattades många. Jackobs familj och släktningar var också där. Min syster ville inte göra värsta grejen utav det så det blev en fika efter dopet. Filip har blivit så stor och så söt! jag älskar honom verkligen, jag ville vara med honom hela tiden.
 Han är bara 4 månader och väger redan 9kg haha skit söt.
 Alla fick skriva sitt namn i en baby bok som filip kommer få när han fyllt 18 år. En sån ska jag också ha till mitt barn när blir mamma, det är nog en evighet kvar.
Efter Filips dag så sjussade min pappa mig, Alex, Johnny, Maria, Kevin och Melody hem vid 6 tiden. Jag och mi amor skulle vara i Lidingö hos Zoe runt 9 tiden. När vi kom hem fixade jag mig lite.

Hos zoe var det bra stämning, folk dansade, drack och hade det bra. Alla som var där kände jag inte men iaf några stycken. Zoe var så söt, hon såg så glad ut och hon hade det verkligen bra!. Jag är så glad för hennes skull att hon nu äntligen har hittat en bra kille. Jag älskar henne och jag önskar henne det bästa för hon är min vän :D

Jag är så tacksam att min kille följde med mig, jag hade det så bra med dig som alltid. Jag hade nog aldrig vågat åka ensam. Men nej min kille är sååååå underbar och följde med mig:D. Jag vet nu verkligen att det bara är jag för honom. Han har bara ögon för mig och ingen kan ta min plats:D, han e bäääst!!

Hur som helst när vi skulle hem så åkte vi till mig. Han ville inte att jag skulle åka hem själv så han sov hos mig.
På söndan skulle han gå och jobba så han gick vid halv 1. Fan jag ville mysa med honom hela dagen:( men neeej de får bli någon annan dag. Jag sov iaf med honom hihi:)

Min helg blev lyckad det är jag glad för. Den hör helgen ska jag också ha det bra!! för då ska jag fira mig, ska ha min
18års fest. Såå roligt det kommer att bli. Men jag fyller år om 35 min, då blir klockan 00:00:)

Idag har jag annars firat min store bror som fyllt 20 år:D LOVE U broshaaan!! PUSS!!

Nu ska jag byta om och vänta på amorsitos samtal :)<3<3<3


Kommentarer
Zoe

Ohhhh gumman tack sååå mkt jag är skit glad att de funkar såå bra med dej o alex ni är skit söta tillsamns och tack för att ni kom båda två ! skit mysigt att ha er där ! te amoooo amiga mia ! <3

2009-01-21 23:43:32
URL: http://zooe.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0