Lördag 10/1

Jag kom nydligen hem från killen. jag mår helt okej just nu, är lite trött efter igår. Min killes kusin fyllde år igår så vi firade honom. Det var jätte trevligt vi drack, dansade och hade roligt. Det bästa musiken jag vet är spansk musik och speciellt när jag dansar till dem med älsklingen. Jag sov hos killen natten till idag, vi hade det jätte mysigt som alltid.

Igår köpte jag även min nya kappa, den är jätte gullig. Var lite osäker med den från början. Känndes som att jag inte var riktigt nöjd med den. Men idag började jag trivas med den mer, jag gillar den verkligen. 

Mickis ska ha sin 18 årsfest idag,det ska bli så kul! jag ska dit med Marie. Mickis vill att vi ska vara där 8 men vi kommer inte hinna. Marie måste vänta tills hennes mamma kommer hem så hon kan ta Brian. Aja snart ska jag basta lite, duscha och därefter göra mig i ordning för ikväll. Det är så otroligt många som fyller år. Ni kan gratta mig den 20 januari. Då blir jag 18år.

Nu ska jag städa lite mitt rum och göra allt annat. Ni får ha det så bra!

Puss! / Jannina





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0