I Barcelona med min älskling

Nu är vi äntligen här. Vi kom i tisdags ungefär 18:30 vi har bara varit här i 2 dagar. Trots att vi bara varit här så lite har vi haft skit roligt.
Igår ville vi festa lite så vi drog ut på krogen. Vi gick till stranden och vid stranden fanns det funnt med olika krogar i rad. Det var jätte coolt för man kunde vara i ett ställe sen efter en stund gå vidare till den andra. Desutom fick vi jätte blillig dricka pga det var vardag (inte så mycket folk). Nästan varje krog vi gick förbi var det någon därifrån som kom fram och ba kom in hit, då får  ni betala 2 för 1 varför inte liksom. Vi drack jätte mycket, speciellt Alex.
Det var en gammal man som gick runt och säljde rosor då köpte Alex en till mig. Jag blev så glad för jag tycker det är så gulligt när en pojkvän ger rosor eller blommor  till tjejen.
Iallafall vi hade det jätte roligt det var helt otroligt! Det slutade med att Alex blev jätte full jag ska inte berätta allt med detaljer. Vi kom hem med taxi och sov sedan.

Idag har det varit jätte fint väder. Vi vaknade i morse och hade solen i ansiktet på oss. Vi åt ingen frukost pga jag tyckte att det var för sen för att äta frukost klockan var typ 13:00 haha. Vi gick ner till polen istället där solade vi och badade. Klockan är 20 i sex bara. har ingen aning om vad som händer sen. jag btror vi bara ska ta det lugnt idag för Alex mår inte så bra.



pusss

Kommentarer
Isabelle Bambi Rustas

gud vad mysigt gumman :D

2009-06-05 09:51:45
URL: http://cleo.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0