Fredag

Efter en lång dag är jag ganska trött. Praktiken var lite extra jobbig idag, jag,fick ta hand om läsken. Dem  är så himla tunga att bära. Det känns som att dem utnyttjar en bara för att man är praktikant. Jag trivs ändå ganska bra så jag ska inte klaga den här gången. Katherin och Jenny (mina två kusiner) praktiserar också där. Eller det var Jennys sista dag idag. Vi hade en timmes lunch rast. Vi gick hem till Paula då, hon bor ju så nära centrum tur det. Gulliga hon bjöd oss på macka och varm chocklad.

Jag hade även dans idag ooh jag hade så roligt med tjejerna. Det gick ganska bra, vi kom på lite nya steg och jag fick lära mig nya steg som jag missat.

Senare på dagen tittade jag på en film som gick på kanal 5 kl. 21:30. Den filmen heter Planerernas krig eller nånting. Den var bra men ändå inte. Lite obehaglig att titta på, mycket spänning och skräck. Tittade på den tillsammans med min Pappa och min storebror. Broshan som äntligen kom hem idag efter en lång vecka i Igmars Ö med hans dotter och flickvän.

Nu är jag jätte trött! Jag är hos Alexander min älskling, ligger på hans säng. Väntar på att han ska komma hem efter jobbet. Längtar efter dig älskling kom! Han slutar kl 03:00 sen ere en bit att åka. Jag kommer nog ha somnat när han kommer. Han åker till fjällrn imorgon med klassen. Kul! :) Men näääh inte så, vi kommer tydligen verken kunna ringa eller smsa varandra i en hel vecka. Ohh nej! Jag vill inte ens tänka på det.=(


God natt!!! <3<3<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0