Lördag

Jag somnade igår till sist. Men jag vaknade av hans närhet ändå. Jag var jätte trött och ville bara sova men han gjorde mig pigg och glad. 

Vi drack lite Whiski och pratade i några timmar. På dagen alltså idag så åkte vi till Hallunda och handlade. Vi gick även och åt kebak, inte så bra mat men aja. Efter det åkte vi till Tumba följde med honom dit för att säga hej då där. Jag utnyttjade varje minut som jag var med honom för jag visste att han snart skulle vara borta igen som nu:(

När det väl var dags att säga hej då känndes det så tomt inom mig. En hemsk känsla som är svår att förklara. Det blir en hel vecka utan honom. Vi kommer inte heller kunna ha kontakt under tiden. Det finns ingen nät till comviq därborta så det är därför. Förstår inte varför det ska kännas så svårt och jobbigt att ha honom långt ifrån mig.

Laila var hos meg en stund med sin baby, Ping-gi har blivit så stor och söt!. Vi tog det lugnt hela kvällen och pratade om allt möjligt. För nöjes skull köpte jag godis så vi kunde äta det under kvällen. Skönt att bara slappa behöver inte gå ut varje gång det är lördag.

Nu tänker jag sova.. Puss och kram på er!



Min älskling är allt för mig!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0