Måndag

Just nu sitter jag i skolans biblotek. Har egentligen svenska men jag fick komma hit och läsa. Jag bläddrade igenom tidningen Elle och tittade på massa mode. hittade jätte söta klänningar som man kan ha på sommaren.
Jag har inte skrivit i bloggen på flera dagar så tråkigt. Jag bordeskriva i den lite oftare. Vet faktiskt inte om vad jag ska skriva om haha.

I fredags var jag i Addes (alexs koimpis) fördelsedags fest. Vi hade de jätte bra men ridengick så himla fort. Det känndes skönt som alltid att äntligen träffa älsklingen. Efter det sov jag hos Alex för jag ville inte lämna honom själv det låter konstigt. Men alla hade druckigt lite men jag var full med inte så full. Jag fick med honom hem, kände mig så stark för jag bärde hans tunga väska utan att han märkte :P Jag och älsklingen tog en jätte fin bild i fredags föresten.

I lördags hade jag det jätt mysigt med Alex. Det var som at vi hade en riktig kärleks dag men men jag k inte komma in på detaljer;). Han började jobbet klockan 5 så vi var inte med varandra hela dagen.
När jag kom hem så tog jag det lugnt bara. Efter en stund kom min kusin Paula med hennes son till mig. Det slutade med att vi gick hm till henne istället. Vi bestämde oss för att köpa lite gott och titta på våran favorit serie Manana es para siempre, som betyder Imorgon är föralltid. Tjejerna ville dra på fest i stadshagen mn jag orkade verklige inte. Kännde mig så seg efter fredagen. Men dem åkte dit ändå. haha jag fick höraatt festen blev inställt pga någonting. Tur att jag inte gick så jag missade inget roligt direkt.

I söndags så var jag bara hemma hela dagen. Jag tittade på film och umgicks med Familjen. Jag tittade även på massa bilder när jag var yngre. Det var roligt att se. Jag var faktiskt jätte gullig som liten.
Jag känner mig så sugen på jordgubbs glassen jag åt igår mums.

Nu skrev jag lite om vad jag gjort under de senaste dagarna. Nu är det en ny vecka och nya grejer kommer väl fram hoppas jag. Jag har snart lunch så jag måste börja logga ut. Jag kanske bloggar lite senare. Juste jag kan lägga upp min bild på mig och Alex senare så ni kan få se:)




Puss!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0