Lördags

Orkar inte skriva haha men vill ändå göra det. Kom hem sent igår efter en härlig kväll, har inte sovit mycket alls. Jag har inte uppdaterat sen fredags:( tråkig jag e jag vet. Men igår hade jag verkligen fullt upp och dag med. 

Igår hade jag verkligen skit kul. Dagen började med att jag träffade Andreas, vi var hos hans syster. Hon verkade vara jätte trevlig. Jag måste prata med henne mer nästa gång hihi. Jag ska inte berätta så detaljerat men Anderas gör mig glad:) Jag gick efter hem till min bästa kompis Zoe. Vi gjorde oss ordning inför kvällen. Vi kände oss lite ofixade på något sätt haha. Men när vi träffade hennes vänner så kände vi oss överfixade haha. Men vi var två iallafall. Vi gick till en lokal fest i Sätra, en ganska stor lokal. Det var tydligen någon kille som fyllde år. Det fanns fullt med bozz och man fick ta hur mycket man ville nice. Tänk om det vore så på varje fest. Hade kul men hade haft roligare om dem hade haft bättre musik. Efter så hände något jätte mysigt men de är min och Zoes grej hihi.

Lite bilder från lördags ska jag lägga in imorgon orkar inte nu. Pratar lite med mamma därefter ska jag sova.

Kommentarer
nesrin

din blogg e skitfin !:)

2009-11-24 14:30:58
URL: http://nesrina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0