Söndag

Jag sov till 15 idag ungefär. Som vanligt alltid segt på söndagar. Detb har bara varit myspys med familjen. Ska nog titta på någon film snart med mamma pappa och Kevin. Och äta glass till det:)

Jag hade inte alls roligt igår, bara en onördig dag. Eller jo föresten så gick uppträdandet faktiskt bra. Jag hade önskat att dem andra tjejerna också hade varit med. Men men det kanske var meningen att det bara skulle vara vi. Dessutom var scenen inte så stor. Efter det så skulle vi till alvik så vi gjorde oss ordning efter uppträdandet. Det var stressigt!

Vi kom inte ens in i Alvik festen för att det var så fullt där inne. Blev så irriterad och sur. Bortkastad tid att ens ha åkt dit. Jag var där med Zoe, Staph, Nicolina,michelle och Lucy. Till slut splittrades alla. Jag, Zoe och Nicolina gick därifrån och dem andra stannade kvar. Vi möte killarna i stan. Det slutade med att vi gick på en hemma fest i Hagsätra på en kompis kompis kompis som fyllde år haha. Hade lite lång tråkigt då och dem bytte låt helatiden=(

Juste jag hade lagt mina converse i stephanies väska!! och jag glömde bort att ta dem:( så gissa vad, jag gick runt med mina klackskor hela kvällen och hade så ONT i mina fötter.

Försökte se allt det posetiva av kvällen och det var uppträdandet, att jag ens gjorde någontng och inte var hemma och att jag träffade tjejerna.




El amor es lo mas lindo de esta vida!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0