God kväll

Känner mig helt seg, idag har jag varit hemma bara med min underbara familj. Jag har tittat på film och spelat spel hihi och umgåts med familjen. Tidigare var jag i skolan också. Vad har ni gjort?
Jag ville träffa Steph men hon kunde inte för hon är sjuk:( Stackarn. Hon ville att vi skulle ses imorgon. Nej juste!! kom på det nyss, måste messa till henne och säga det. Jag måste till min syster imorgon direkt efter skolan. Hon behöver ju hjälp med Filip nu när hon är höggravid och hennes man jobbar. Jag måste självklart hjälpa henne. Men vad mysigt.. Därför kommer jag inte kunna träffa Steph.

Det är redan onsdag imorgon, så fort det går. Nästa vecka har jag redan praktik usch orkar inte.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0