I must!!

Jag har fullt upp i skolan:( Har samhällskunskap som alla vet så är det skit mycket, vi ska redan ha prov på hela kursen nästa vecka efter 3 veckors lektioner och pluggande. Även yrke, har prov redan nu på fredag. Känner mig så himla nervös. Känner att jag måste plugga ihjäl mig speciellt om jag vill satsa på mvg. Känns så stor press, men nej jag måste klara det. Vi ska snart in på lektion, jag har så ont i handen av så mycket anteckningar:(

Men jag måste se det som något roligt och uppnå mina mål. Även fast det kan kännas att jag inte klarar det. I must, I must, I must!!

Måste läsa ett antal sidor på två olika böcker. Det är inte lite kan jag säga. Jag får önska mig själv lycka till och göra mitt allra bästa;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0