Onsdag

Jag får nästan alltid som jag vill. Men nu känns det som att jag inte alls får som jag vill. Jag kan ändra på det om jag vill men det är vissa saker jag måste göra. Har fdansträning imorgon och ett uppträdande redan på fredag i Akalla. Redan uppträdande? hihi alltså vi kan ju alla danserna ändå. Det bir roligt men jag ville också vara med honom.

Jag ska snart in mot stan, hem till min underbara syster:) Inlägget innan den här skrev jag igår hade bara glömt att publicera:P

Det är en person jag hatar just nu mer än någonting annat. Jag får så stor ångest att jag var med honom i mer än 1 år. han äcklar mig så otroligt mycket usch!!! Aja ska inte tala om ett svin..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0