Party tonight

Ligger på min säng och latar mig haha. Äntligen kan man slappna av helt efter en stress vecka i skolan:p Som sagt jag hade prov idag i skolan. Det var jätte många frågor och lite krongliga. Bra att jag pluggade jag kunde ganska mycket så jag tror faktiskt att det gick bra.

Goda nyheter? vad händer ikväll? Skönt med fredags kväll. Jag ska dra till Grodan idag med Gaby, Claudia, Sergia, Sara och någon mer tror jag. Kul länge sen jag festade med dem känns det som. Det blir första gången jag besöker den där klubben men har hört att den är nice:) Ser fram emot ikväll.

Andreas sa att han kanske skulle komma haha "smyga fram och skräma mig bakifrån". Hoppas han kommer vore ännu roligare!:D

Hm vad kan jag ha på mig ikväll? Ingen aning:( haha Det känns som att jag inte har några klädder att a på mig medans jag ser mina två stora garderober full proppade med kläder. Det går inte ens att hitta något, usch jobbigt. Men men jag får se, hihi.

Kom på att jag kommer missa min serie som brjar kl 22:( Men jag ska nog titta på den genom youtube haha. Den heter Sortilegio och är super bra.

Ska skynda mig måste hinna fixa mig, titta på serien (som är en timme lång) och hinna med tåget 22:30.

Kommentarer
mikka

haha kollar du också på Sortilegio :P

Min kille kollar på den hela tiden haha :P

besitos

2009-11-22 21:27:36



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0