Äntligen fredag visst?!

Nu är det äntligen fredag!  Veckan ha gått jätte fort, alltid skönt med helg så klart. Det har varit jätte kallt ute, det gäller att klä sig rätt. På med vinter jackorna!

Idag fyller Fransico 3 år jätte söt! Paula har hyrt gårdhusen så jag ska dit senare en stund. Alex skulle kanske komma han skulle se ifall han kunde för Ronny ville ta med honom någonstans. Men annars tänker jag träffa honom senare ändå. Skönt att han är ledig idag:)

Gaby Ville även dra på bio idag, men idag är ingen bio dag för mig känns det som. Desutom hade dem tänkt att se en film som jag redan set. Så dumt att se den igen?

Kram på er sötnosar :D /Jannina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0