Lördagen

Det har varit knas med min internet hemma, det är därför jag inte skrev nånting i lördags. I lördags kom Stephanie och Natha till mig. Gaby skulle egentligen också komma. Men av någon anledning så kom hon inte, dumma dig haha:P Men iallafall vi sat typ i min säng och snackade lite. Stephanie hade med sig lite godis hihi gott. Vi var typ helt rastlösa. Vi ville göra något men vi visste inte vad. Det fanns flera alternativ men vi orkade inte åka långt haha.

När Stephanie skulle hem så följde jag och Natha med henne hem. Jag och Natha skulle därefter ta promenad eller något. Vi gjorde inget speciellt efter åt. Det var helt dött överallt till slut gick vi hem hahaha.

När jag kom hem gick jag och la mig brevid min syster som var på besök. Det kändes bra att sova bredvid henne efter ett antal år.

Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0