Onsdag

Hej bloggen, vad händer idag? just nu är jag i skolan, men efter skolan ska jag göra mina grejer. Jag ska nämligen träffa min älskling:D. Jag längtar efter dig amor mio, vill bara vara med dig nu nu nu!! Så skönt och mysigt. Jag vet faktuiskt inte vad vi ska göra, vi sa ingenting om det igår. Vi kom fram till att jag skulle höra av mig när jag slutat. Men det spelar inte så stor roll för mig. Bara jag är med honom, gör man något roligt är det självklart ett plus. Men bara hans närhet gör min lycklig ändå.

Imorgon ska vi spela in en scen till filmen därför måste jag ta ledigt ifrån skolan (jag kommer berätta lite mer om den). Därefter är det jobbet som gäller, Zoe har också börjat där så vi ska åka dit tillsammans BÄSTA!. På fredag är det skolan som gäller. Jag har två stora prov att göra:( måste plugga som fan.

Helgen ser jag fram emot då får man slappa och sova ordentligt.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0