Utsidan lurar ens insida

Igår var det "värsta dagen" på länge. Jag var tvungen att ta ledigt ifrån skolan pågrund av att vi skulle ha film inspelning. Jag skulle annars inte hinnit med det om jag gick till skolan.

Min bror Johnny organiserade filmen. Det är så att han ska bli reggisör och det här var han första så kallade film. Det var en film på bara 5 minuter, jag tycker han fixade till allting ganska bra för att vara hans första gång. Han gjorde manuset helt själv och fick med sig rätt folk för att göra själva filmen. Filmen gick ut på ett bud skap av en mening. Meningen är " Utsidan lurar ens insida". En ganska intresserande mening som jag tänkte efter med.

Snacka om att jag kände mig som en riktig film stjärna. Haha Zoe var också med i filmen och det var jävligt bra, för det var ett stöd för mig. Nya erfarenheter varför inte?


Puss o kram





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0