She make him crazy

Sitter i köket har precis ätit mammas goda mat. Efter detta inlägg hade jag tänkt plugga. Jag ska svara på instuderings frågorna som jag inte har gjort. Nu är helgen över, vad har ni gjort? Min helg har varit helt okej, ingen alkoholfri helg direkt. Om jag ska kort fatta min helg så har jag träffat folk, druckit, umgåts, haft roligt och haft det super mysigt. Jag orkar inte skriva värsta boken haha.

Jag tittade på nyheterna och det går fortfarande inte att resa. Jag hoppas att det ordnar sig tills på fredag. Vi som har set fram emot den här resan så länge. Den får inte bli inställd.

Juste jag har gått och funderat på en sak i flera dagar nu. Det är att jag verkligen inte fattar hur tjejer kan raka sig? Det är inte ens fint, det kan se coolt ut men inte på alla. Har set allt fler tjejer som har gjort det. Ni gör nog det bara för många andra gör det eller?



Bilder från igår

Min kusin Katherine och jag:)





Hahah alla killar ville vara med på bild



Nathalie, äcklet och katherine:)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0