Nu e jag här igen

I torsdags sov jag hos min älskling och hade riktigt mysigt. Dagen efter (fredag) gick han till skolan och lilla jag sov kvar hihi. Men ville bara att han skulle komma tillbaka fort. När han kom tillbaka så sov vi typ hela dagen haha. Jag har så lätt att somna när jag ligger i hans famn. Vi vaknade runt 6-7 på kvällen.
Vi skyndade oss, gick och sola där han brukar gymma.
Efter det skyndade jag mig hem då kom Gaby och Stephanie till mig. Vi var sugna på göra något kul så vi drog till Clandestino. Men steph kunde inte följa med, men den andra januari är din dag;) I Clandestino träffade vi Jotti och några till. Jag hade super kul:) Jag hade aldrig varit där förut. Sen sov Gaby hos mig:)
Idag Lördag Har jag bara jobbat hela dagen. Hemskt! så mycket folk det var idag.
Sorry för dålig update

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0