Dags för dansträning

Hej bloggen. Jag kom hem för inte så länge sen från skolan. Har precis ätit lite mat. Men jag måste ut igen haha. Ska till dansen i Hallonbergen. Äntligen dans!! Vi hade ju inget förra veckan för de blev en massa krongel. Men glad att vi har träning idag. Dans är det bästa jag vet!

Jag ringde mamma och pappa till Chile men ingen svarade:( Jag ville så gärna prata med dem. Känns som om det redan har gått en månad eller något. Ääh men dem har säkert något roligt för sig. Sist jag pratade med dem så skulle dem på bio och se Avatar:) gullungar! Trots att det gått ungefär 30 år av deras äktenskap så älskar dem fortfarande varandra. Äkta kärlek finns visst!

Jag ska ta halv tåget ska fixa grejerna nu måste gå om 20 minuter. Dance make me feel good;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0