Fredag

Jaaa, har rast "hur länge jag vill". Måste faktiskt bli klar med en liten uppgift innan halv 12. Orkar inte bry mig så mycket. Men måste göra den, men den är så enkel att jag inte behöver lägga ner så mycket tid på den.

Det finns en brud som irriterar mig så himla mycket här. Men vad ska man göra ibland klickar man inte med vissa.

Fredag idaag!! YES!! Äntligen. Efter en hel jobbig vecka med lite sömn är det äntligen sista skoldagen på veckan. Vad blir det för ikväll? jo ska faktiskt festa lite. Men ska dit tidigare för en vis person vill det. Men efter skolan ska jag åka hem först, fixa lite grejer. Ta en skön dusch (hann inte i morse).

Marie ska jag vara med idag, riktigt mysigt!! Älskar henne!


Snygg jävel


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0