Fredag kväll

Titta vad en vän till mig som skriver låtar skrev om mig. För er som kan spanska då:D

Janninaaa la media minaaaa con vitaminaaa que le encanta la picinaaaa y siempre es femininaaa y baila la gasolinaaa/ Claudio

haha SKÖN!

Snyggingar! Ikväll ska jag träffa min babe Marie. Vi ska till hennes kompis och bara ta det lugnt. Vi hade tänkt ta sista bussen hemåt. Verken hon eller jag kan stanna längre för hon måste passa Brian på morgonen och jag jobbar imorgon 11-15. Jag måste då vara pigg och göra mitt jobb som vanligt.

Vi ska redan vara där runt 21. Och jag ligger bara här som jag venne vad haha. Hoppas Laila hör av sig snart och att hon också kan föja med:)



Marie och jag 2007/2008 minns inte riktigt.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0