God dag!

Jag har värsta ångest. Jag försov mig idag till skolan. Som jag kanske tidigare sagt försover jag mig så är det kört. Jag pluggar ju ända bort i nykvarn. Får åka 1½ timme varje morgon. Men det var så skönt att sova. Jag sov jätte skönt, hade sovit dåligt i flera dar.

Gaby messade mig på morgonen o jag typ svarade i sömnen för sen somnade jag om. Jag vaknade sedan upp av att hon ringde. Efter det pratade vi en del, olika saker. Vilket är hemliga;) Jag blir så glad att hon har börjat träna, jag vill också det:( I need it! Men inte i huddinge kanske ska ta och kolla priserna på Sats där jag tränade förut. Jag måste få bort min tjockis mage. Mina situps övningar hjälper nog inte så mycket.

Nu sitter jag här och tittar på tråkiga tvn. Är lite orolig för min vän som modde dåligt igåt=( Hennes telefon är avstängd men nej jag ska inte tänka negativt. Jag måste hoppas på det bästa.

Idag skulle jag och Marie träffas i stan, men hallå kolla på bajs vädret!! Det snöar o snöar hela tiden.  Ofta man ska åka till stan då. Det är jätte kallt. ¨Vi får ses en annan dag:(




 När han precis hade kommit hem<3



Ska visst träffa Marie till slut:) hennes mamma har flyttat till masmo så vi ska ses där. Roligt att träffa henne har saknat henne så mycket. Kommer aldrig glömma allt vi har gjort tillsammans. Hur sjuka vi än var så hade vi alltid så himla roligt!:D Jag ska snart ta bussen mot norsborg sedan åka i 10 min. Tur att det är så nära. Det är så himla kallt ute.


Kommentarer
HANNA - rock & roll satisfies my soul

Hej!

Kolla in min blogg för att se vad priset

ligger på det du är intresserad av!



Kram, ZOMBiE.

http://hannaest.blogg.se

[email protected]

2010-02-04 00:02:42
URL: http://hannaest.blogg.se/
nadia

fett gullliii liten misseee:)

2010-02-08 13:06:16
URL: http://ladynadia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0