Lördaag

Igår hade vi roligt även fast vi inte gjorde värsta grejen. Det jobbigaste utav allt var att sista bussen åkte jätte tidigt så vi var tvugna att åka ända till stan och ta natt buss. Vilket betyder, vi kom hem jätte sent (marie sov hos mig). Vi skulle ha tagit t-banan som gick innan men Marie var så jävla seg att vi missade den, blev så arg på henne. Men det gick över sen.

Vi kom hem vid 03.20 men somnade runt 05. Jag var så himla trött i morse. sov bara i 4 timmar sammanlagt. Kom till jobbet och försökte vara hur pigg som helst. Men jag klarade hela arbetsdagen. När jag kom hem gav jag mat till katten och deckade i soffan direkt.

Nu undrar jag vad jag ska göra. Tjejerna skulle kanske komma hit, sen skulle jag kanske träffa en killkompis. Hur blir det? är jätte seg men vill ändå göra något. Det är redan söndag imorgon:( och jag jobbar hela dagen slutar 21. Sen måndag liksom skola.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0