Lördag

Jobbat idag, det var lugnt idag. vilket var skönt. Träffade honom en stund efter jobbet. Han var liksom ändå där. Efter det åkte jag hem. Och nu ligger jag på soffan och tittar på den lilla kycklingen (tror jag den heter) på kanal 5 tillsammans med Ricky.

Kvällens planer är att möta Eda och dem andra. Vi ska till k2. Har alrdig varit där men hört att det är bra. Egentligen vill jag bara ligga här och dö. Är inte sugen på att festa riktigt. Men jag lovade faktsikt Eda. Hoppas Gaby kan följa med så blir det roligare. Annars kan jag gå en stund sen åka hem? Grejen är att jag är så himla lat och trött. Min kära bror lånade mig pengar så nu har jag så att jag klarar mig tills jag får min lön:)

Är allt för seg. Känner mig inte ens taggad för gå ut. Dessutom är det så himla kallt, asså det är som att man ska frysa hjäl eller något. Jag ska gå ner till mitt rum sen, sätta på lite hög musik, fixa mig lite smått och dricka vin. Då borde jag bli taggad hoppas jag.


Jag som brunett:) Funderat lite på att bli det.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0