Onsdag

Hej bloggen! Känns helt tomt i hjärnan. Vet har blivit jätte tråkig på att skriva. Jag har faktiskt inte mycket att skriva om. Förutom att jag har varit på praktiken idag. Åt en jätte god blåbärs paj som min bror och hans tjej bakat. I kväll blir det en riktigt myspys kväll. Jag hade tänkt ta en lång skön dusch och städa lite mitt rum. Eftersom jag inte hunnit göra det på två dagar. Mamma skulle nog bli galen om hon såg det haha. Ska se till att bli klar med allt vid 20:00.

 Juste kryssningen blir av den 3 mars:D Ska åka med Marie, Taarek, Saman och dem andra. Steph och Gaby skulle också med men nu ska dem inte det:(.. Men det blir nog roligt ändå.




Desto färskare och godare, desto mer illa luktande! (Rambos mat!) /Jannina&Johnny

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0