Onsdag

Hej bloggen vet att jag är jätte seg på att uppdatera. Det har varit en helt vanlig dag idag. Jag var i praktiken och hade roligt med barnen som vanligt. Efter praktiken kom jag hem och bastade i en hel timme. Jag somnade i bastun. Jag drömde jätte konstiga drömmar haha säkert av värmen. Men det var skönt. Hade längtat efter att basta i flera dagar, det är ju så kallt ute.

Jag träffade även en härlig person idag hade jätte mysigt. Vi tittade på Ice age 3 haha helt efterblivna. Hade faktiskt redan set den men roligt att se den igen, den är så himla rolig.

Imorgon har jag praktik sen hade jag tänk gå och shoppa lite. Jag hoppas att det inte är förseningar med tågen. Om jag hinner och orkar ska jag passa på att köpa mitt gym kort. Resten av dagen får jag se vad som händer;)
Jag vill hitta något snyggt imorgon som jag kan ha på kryssningen. Tröttnat på mina kläder dags för lite nytt..

god natt!


Haha här är min lego gubbe som jag gjorde idag på praktiken:)


Kommentarer
Steph

Vaad fiin :P <3

2010-02-25 21:19:15
URL: http://stephaniiss.blogg.se/
jannina

haha tack:)

2010-02-26 12:53:53
URL: http://jannina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0