Personal fest

Äntligen kan jag skriva lite. Ska inte skriva värsta boken men lite om vad jag gjort hihi. Igår var jag i praktiken som vanligt började 8:00. Efter p0raktiken åkte jag in till stan och mötte Marie. Handlade lite kläder som jag hade tänk ha på kryssningen. Men vet inte om jag är riktigt nöjd med det jag köpte. Kanske det får duga. Jag köpte en svart snygg tunika från Gina, svarta strumpbyxor med ros detaljer, Eyeliner, hårspännen, hårfärg och lösögonfransar (första gången jag kommer använda, om jag ens lyckas få på mig dem).

När jag kom hem färgade jag äntligen min hårbott som vanliga färgen.Jag köpte en annan färg till, den är ljus brun. Men vet inte riktigt om jag vågar haha. Tänk om det blir grått. 

Idag blir det utgång för mig. Jag ska på personal fest som en kille från jobbet har organiserat och bjudit dit mig. Det ligger i sätra:) Ska ta bussen 10 över 8. Jag ska dit med Busra och Selma sen där ska vi träffa Sábina och de andra från jobbet. Jag hoppas vi har sjukt roligt. Äntligen kan man umgås med dem från jobbet. Jätte spännande efter att bara ha jobbat med varandra. Jag och Busra ska dela på en flaska:) Jag vill bara inte bli för full, det räcker med lullig. Grejen är att jag jobbar imorgon börjar 14. Haha men jag är inte den ända som jobbar imorgon, det är flera som jobbar imorgon och som ska festa idag. Galningar hihi... Nu ska jag Fixa mig!! Orkar inte sega upp mig som alltid. Jaa jag är en seg människa.

Här kommer lite bilder











Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0