Is it love?

Tog promenad tidigare. Har bara tagit det lugnt hela dagen. Har inte orkat lyfta min rumpa från sängen legat så skönt. Jag som är så dålig på att vila. Tittade på film medans jag låg. Sen varit inne i datan. Man behöver sina dagar¨då man bara slappar. Man vilar kroppen förfullt. Pratade med mamma lite smått idag också. Dem mår bra och har det bra i Chile. Saknar dem så otroligt mycke, längtar efter dem och älskar mina päron så mycket!


Jag har fullt upp under helgen. Man kan säga att det här är min sista "soft dag" förens jag vet inte när. Kan berätta lite kort om vad jag ska göra under helgen. Jag kommer säkert inte ens hinna skriva i bloggen.

Imorgon har jag praktik, vila mig lite och senare på kvällen träffa Marie, Gabbarna också tydligen. Det kanske blir dricka. Men för mig blir det nog bara "smaka". Måste! försöka lägga mig tidigt imorgon.

Lördag Jobbar jag därför måste jag lägga mig tidigt imorgon börjar 11:00 och slutar 15:30. Inte världens längsta pass. Men det gäller ändå att vara pigg för att göra ett bra jobb. Lördag kväll har jag lovat Eda att gå ut och klubba, har redan lovat jag vill men samtidigt vill jag bara slappa. Vet inte riktigt vart vi ska. Men ser framemot. Vi ska ha superduper roligt!!

Men hoppas jag kan träffa dig efter.

Söndag Tro inte att jag kommer få slappa då, nej nej. Jobbar 17:00 till 21:00. Jobbet är ju inte som skolan att man kan skolka lite smått. Jobbigt läge så är det. Men tur att jag börjar 17, så jag kan få sova lite.



Jag börjar redan bli trött, ska nog lägga mig kära folket.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0