Intressant lektion

Solen skenn så underbart! fick inte till en bättre bild.


Ligger i min säng och latar mig. Varit så himla trött idag efter så lite sömn. Hade det bäst i skolan idag, gud så kul jag hade. Jag och Eda brukar få våra ryck ibland, vi slängde oss i snön haha. Det var jätte härligt och roligt. Det var bara inte klockt att slänga sig i när man bara har leggings på benen. Jag var blöt en lång tag efteråt och frös. Inte bra! Den nya killen i skolan tog lite bilder på oss som han redan har skickat till Eda. Kan lägga upp dem då.

Vi hade en av den mest roligaste och intressanta lektionen idag med Eva. Vi pratade om kvinnans rättigheter och om sex. haha Fick lära mig något äckligt, rolig, och lite halv pinsam grej.  Jag visste verkligen inte att:

Håriga män är kåtare än ohåriga män. Samma sak för kvinnor.

Sedan så har kvinnor på 40år samma sexlust som en kille på 15år! HAHA vad äckligt!


Eda o Jag idag




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0