En tidig morgon

Idag fick jag gå upp ganska tidigt. Jag ville inte gå upp från sängen men var tvungen:( Direkt in i duschen, stod där helt sömnig och kännde hur vattnet rann ner från huvudet till tå. Ville bara lägga mig ner igen.

Hade lovat min syster att åka hem till henne tidigt. Hon är två barns mamma ena är 1år och den andra bara 1-2 månader. Hennes man måste vara på jobbet och får inte vara borta för mycket. Kan ni ens tänka er hur tufft min syster har det då? Hon behöver värkligen någon som är där dem timmarna. Jag ställer självklart upp, speciellt nu när jag är ledig. Filip är jätte busig man måste ha koll på honom hela tiden. Han är nyfiken på allt och vill ta på allting, han har precis lärt dig gå. Den lilla Lukas han gör inte mycket väsen av sig men han är hungring nästan hela tiden och bajsar på sig hela tiden.

Dem är så sööta!! Älskar dem så mycke, får bara lust att äta upp dem haha. Tycker så synd om min syster. Hon hade så ont i ryggen idag. Kan tänka mig liksom att vara två barns mamma är ju en hel tids jobb. Dessutom är hon känslig i kroppen efter förlossningen. Stackarn:( Jag kommer typ aldrig ha barn, så läskigt men underbart såklart. Undra hur mina barn kommer att se ut? hm. Frågat mig den frågan sedan liten.

Jag fick en present i förskott av min syster Carolina, vad snällt. "ville ge den innan, tror du behöver den" sa hon. Det gör jag faktiskt, blev jätte nöjd och glad.


Fick denna fina Agendan



Jag som hade tänkt köpa en hihi, den är perfekt.. Tack så mycket! Love you<3
Hon köpte även en pizza till mig, så snäll hon är! Blir glad av själva tanken. Saknat henne så mycket.


♥                       ♥                        ♥



Min katt ligger här brevid mig och sover som en gris. Han ser ut som en lång korv eftersom han strekt sig så mycket haha men iallafall. För två dagar sedan skickade jag in ett ansökan på nanny. Jag fick besked redan idag! När jag hade rast på jobbet (jobbade efter att besökt syrran) fick jag ett sms av dem. Det stod att dem var intresserade av mig och att dem gärna ville att jag skulle komma på en interjuv. Jag fick själv välja vilken tid som passar mig bäst. Ni fattar nog inte ens vad de är för någonting. Efter som att jag utbildar mig till barnskötare så passar detta jobb utmärkt för mig. Det handlar om att passa ett barn hos någon familj. Ni vet jag pluggar ju så jag skulle bara jobba en dag i veckan (om jag får jobbet). Har ju donken också men allt handlar om extra pengar.

Om ni bara visste till vad jag vill spara till. Kan berätta det men inte nu. Jag tänker jätte mycke på framtiden har jag märkt. Men det är bra!

Iallafaall Jagh ska nämligen på interjuv den 20 Januari. För alla er som inte visste det så fyller jag år just det datumet. Hoppas det går bra då, får bli min present.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0