Min bästa vän&A21:)

Jag fick mina grejer i tosdags (vilket jag trodde att jag inte skulle få). Jag hämtade paketet direkt i posten, jag trodde jag skulle få den direkt hem som det stod men paketet var för stort:P Jag blev jätte nöjd med både kläningen och mina knä höga stövlar.

Igår firade vi Zoe hon fyllde ju 18 förra veckan. Då tog jag på mig min nya nelly kläning. Zoe hade det verkligen bra med hennes gordo. Blir så glad för hennes skull att hon hittat en kille som honom och att dem är så kära, så himla söta! Stephanie kom dit någon timma efter att jag hade kommit. Skönt att träffa henne sista jag träffade henne var den där dagen när jag skulle möta henne här. Känns som att jag nästan inte ens haft tid för mina vänner så det känns bra att hon kom. Det dåliga med festen var att dem där killarna sat mitt i vägen (på dansgolvet) och pratade med varandra. Sen att ingen dansade men det var från början bara. Sen vart det bra folk dansade och hade det bra!:)

Jag hade koll på klockan nästan hela kvällen. 23:48 Såg jag att kolckan snart var 00:00 Jag var redo att gratta Andreas som är 21 år nu:) Jag dansade och glömde bort tiden. Mitt i när jag dansade kom jag på det tittade på klockan snabbt och då var den 5 över. Sprang och grattade honom direkt. Kände mig elak att jag inte kom på det exakt 00 men jag hade faktiskt koll på klockan. Vi pratade lite igår om saker och ting vilket kändes ganska bra. Men vårat samtal är inte avslutad ännu. Vi ska försöka ses under veckan. Men men, GRATTIS igen Andreas:)

"Jannina du är guld" så fint sagt! :D hihi..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0