My day

Jag har fått så många gratulationer genom facebook och även på sms. Känns nästan som att jag hatar ordet "grattis" och "tack" haha. Hört så mycket grattis och fått säga så mycke tack tack tack. Haha nej men alla är verkligen helt gulliga:) Tack så mycket igen till alla er!

Jag gick och hämta mitt CV från Stephanie, hon skrev ut den åt mig eftersom att våran skrivmaskin inte funkar. Det var helt stressigt, jag var verkligen tvungen att ha den idag! Medans jag väntade så ringde Zoe mig och ba grattis haha. Vi pratade en del och hon frågade ifall hon kunde sova hos mig imorgon. Självklart liksom! Mysigt.

Stephanie hade inte haft koll på datumet så hon hade glömt bort att jag fyller år haha. Hon ringde mig nyss och sa grattis haha. Det gör inget klart man kan glömma ibland. Det var ju inte så att jag tänkte "dumma stephanie som inte har grattat mig" haha.

Idag ska jag ju på interjuv för barnflicka:) Vad roligt ser verkligen fram emot det. Men lite pirrigt faktiskt. Jag valde datumet själv just för att jag fyller år idag. Tänkte en lyckodag kanske? Om jag får jobbet blir det en stor present från mig själv:) Jag ska vara där 16:30 får verkligen inte komma sen. Dessutom verkar vägen vara helt kronglig så jag ska försöka åka en timme innan. Tur att det bara ligger i söder. 

My day, man tror säkert att jag ska göra värsta grejen idag men nej faktiskt inte. Jag ska bara på den där interjuven sen hem bara. Haha taskigt liv nej men får se vad som händer. Inget planerat till ikväll iallafalll. Nu ska jag göra mig i ordning.

P.s Andreas har sagt att han ska ringa mig och att jag måste SVARA DÅ, eftersom att jag inte svarade innan när han ringde hemifrån. Hur skulle jag ha vetat att det var han haha. aja Peace




Bild på mig när jag var 15år! :)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0