Lördagen

Hade en stressig dag igår. Men det var värt det:) Pappa kom och hämtade mig igår efter jobbet men han var lite sen för han gjorde saker innan. Jag hade glömt min mobil i bilen när han hade lämnat mig så jag kunde inte ringa eller något. Men till slut så kom mi papi. 

Vi åkte till Gullmars och hämta mamma och dem från min syster. Dem hade varit där och firat hennes 27 årsdag. Tur för då passade jag på att hälsa på henne en snabbis. Jag ville verkligen men jobbade hela dagen.

Stephanie fyllde också år igår, hihi samma dag som min syster. Så när jag kom hem så bytte jag om och gjorde mig i ordning lite smått så gick jag till henne. Det var så skönt haha jag gick inte ens i en min, hon bor så nära. När jag kom dit så var folket där. Dem som var där var Stephanie så klart, Gaby, Natha, Claudia, Cayo, Adde, Carolina, Sara, Pawel, Irene (men hon sov), Stephanies kusin, Valle (men var där en stund) och Alexis kom till slut :)

Vi dansade, drack lite och umgicks. Kvällen var lyckad jag hade det roligt. Förutom att det blev en minipini tjaffs men det fixade sig till slut:) Juste och att sängen gick sönder pga några personer. Det roliga var att steph märkte direkt vem det var.

Jag bråkade med Sebbe hela kvällen haha. Det är så roligt att slå honom. Jag drev med honom om att han hade en liten balle och att den säkert var liten men tuff och gick runt med keps:P haha Jag och Gaby hittade på en massor vi hade jätte roligt skrattade hela tiden:P Tror sebbe tog åt sig haha jag ba vadå så du har liten?
Men han vet ju att jag skoja bara:)

Nu ska jag äta och göra mig i ordningt börjar 17 idag. Hoppas det inte är så mycket folk idag som det var igår. Jag har en 4 timmars arbetspass idag bara ändå skönt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0