Härlig tisdag

Jag är så jävla lat har inte ens orkat skriva i bloggen. Igår jobbade jag, stressigt som vanligt. Efter jobbet så möte jag Sara utanför jobbet. Vi gick på bio och tittade på Avatar, vi ville se 3D men så blev det inte. Jag trodde Sara hade bokat med 3D men det gjorde hon inte. Dumt att vi inte kom på det innan:P

Vi åt som riktiga tjockisar haha vi köpte två stora läsk, en stor popcorn och en mellan snacks. Vi betalade bara 45 kr för allting hihi. Tjejen i kassan var kompis med min stora syster för flera år sedan. Jag kännde igen henne direkt men vågade inte säga något till slut så kom det ut "känner du igen mig?" haha jag skämmdes så mycket. Hon ba "ja det är därför ni fick rabatt, hur mår Carro?" haha.

Filmen var så himla bra! Något av det bästa jag set. Det fanns verkligen allt i filmen Romantik, Fantasy, Action och skräck (tycker jag iallafall, Sara hållde inte med om skräck haha men jag tycker den va lite läskig ibland). Under filmen så var det någon tjej vilken jag trodde var en kille som gjorde jätte konstiga ljud med näsan. Sådär jätte förkyld haha. Jag och Sara garvade sönder oss så roligt:P

Jahap efter det så fick vi vänta på bussen ass länge så vi tig den mot skärholmen och väntade där. Och tog sedan bussen därifrån. Vi hade så tråkigt och det var så äckligt kallt att vi väntade på bussen i t-banan. Vi gjorde mix med den där grejen för blinda som säger när bussarna åker haha "buss buss buss". Till slut försökte jag säga "buss bus buss bus" men det gick inte så bra. Trög jag e:P

Skönt att gå på bio efter 4 dagars jobb jobb jobb. Behövde verkligen göra annat. Så Sara räddade mig också faktiskt!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0