Idaag/Just nu

Hej bloggen saknat dig.. haha Pratar med mig själv:P nej men har faktiskt saknat att blogga. Jobbat hela dagen idag vilken jag trodde inte jag skulle. Tony ringde mig och sa att dem verkligen behövde mig. Jag fick gratis mat bara för det haha. Tjockis jag e men jag hann inte äta hemma. Fick skynda mig dit. Fick stänga.

Jag skar mig på fingret idag bara för jag hade så bråttom. dumma mig:( Det kom jätte mycket blod, det svider fortfarande. Stackars mitt lilla finger. Jag hoppar dem inte ringer mig imorgon för ne nu jävlar tänker inte jobba. Är trött efter flera dagars arbete i rad. Det var extra jag ville ha. Men glad ändå kommer vara rik nästa månad haha.

Imorgon ska jag möta min Bästa vän Zoe i stan runt 14. Vi båda kännde för att köpa oss något fint hihi. Skönt att få komma ut lite. Rambo min katt ligger på min matta och ser jätte tjock ut haha. Jag ska nog ta upp honom och lägga honom på min säng i stället.

Nu måste jag ringa Laila jag är så seg! skulle ringt henne tidigare. Hon hade lite saker att berätta. Ingen rolig person att prata om direkt. men meen vad ska man göra. Yo me entiendo..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0