I'm here again;)

Hej bloggen idag har det varit en "mycket att göra" dag. Jag hade planerat att gå upp tidigt idag. Men nej jag stängde av min alarm klocka medans jag sov. Så himla sjukt, jag gör alltid det. Det är därför jag inte har hunnit uppdatera tidigare.

Jag bastade och smörjde in mig med honung på kroppen. Vilket känndes bra efter åt!:) Jag klädde på mig fort och gjorde mig i ordning. Jag råkade missa bussen så jag tog 172 och var tvungen att byta till t-bana i masmo. Hatar att byta så himla onördigt och jobbigt. Jag var i skärholmen vid 14:00. Tittade runt sådär helt ensam haha. Men det är faktiskt skönt, ingen som säger "skynda då!!" För jag är jävligt seg när det gäller shopping. Men tur att Taarek kom sen och gav mig sällskap. Jag köpte det sista jag skulle ha och sen tog vi bussen tillsammans mot Skarpnäck I think. Men jag gick av i Heron och Taarek fortsatte hem:)

Det var så skönt att jobba idag, jobbade knappt någonting och det var helt lugnt. Jag jobbade bara i tre timmar. Det är ingenting hihi. När jag var påväg hem träffade jag på Mili. Jag hade inte set henne på evigheter. Blev så himla glad att se henne, jag har saknat våra tider så mycket. Vi måste verkligen börja umgås igen. Hon berättade att hon och hennes kompis brukade läsa min blogg när dem var på jobbet så himla söta:) Jag ser liksom att folk besöker mig. Har mina trogna läsare. Om ni undrar något är det bara att fråga. Jag vet att jag inte alltid är tydlig med vad jag skriver haha.

Juste har en god nyhet:D Jag har upptäckt att min store bror hade en digital camera som han inte ens använder. Vad tror ni jag gjorde? tog den direkt! haha. Tog lite bilder på det jag köpte så ni kan se:) Jag hann ladda upp denna bild bara, batteriet dog haha måste leta efter laddaren.




Foundation från Makeupstore 225 kr
Mascara Loreal från Åhlens 79 kr (tror jag) (rea)
Powder Maybelline från Cubus 110 kr


Jag köpte även ett par leggings från Cubus. Sån där som nästan ser ut som "skin leggings". Jag letade efter sånna som inte var för glansiga så hittade jag dem blev jätte glad för 199kr.

Jag köpte även en jätte snygg bh från Gina tricot som jag inte heller fick någon bild på:( Haha ni tänker säkert, varför snackar hon om hon ändå inte visar hur den ser ut. Den är jätte fin siden tyg med röda/lila rosor. Den var på rea endast 50 spenn, passa på;D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0