Buu

Slutade 18 idag från jobbet fick jobba över skulle ha slutat 15. Min papi kom och hämtade mig så gullig. När jag kom hem så tog jag det bara lugt för det mesta.

Tittade på mamma i ungefär 2 timmar när hon packade resväskan. Det gör så ont i hjärtat att dem åker snart. Blir så ledsen:( Jag vill inte att dem ska åka. Men ändå så vill jag det. Dem kommer ha det så bra i Chile, ha värme och ha hur roligt som helst. Det jobbiga är att jag kommer sakna dem så otroligt mycke. Det kommer kännas så ensamt:( Mina bröder kommer vara hemma med det är inte samma sak. Dem är i sin egna lilla värld och pratar knappt med mig. Nej nu blir jag så ledsen. Mamma får inte se att jag gråter nu. Måste torka bort.

Så vad gör man åt det? Jag är glad för deras skull! Är så glad för dem. De e bara jag som e lite konstigt känslig just nu känns det som. I need something but I do not know what it is!





varit lite för negativ tror jah, usch något jag verkligen hatar! Det bästa med den här dagen är att Min bästa vän Zoe är nu 18 år:D Nu är det inte dag direkt men aja ni förstår. Älskar dig Zoe! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0