Jobbig dag

Är jätte trött känns som att min huvud kommer sprängas snart. Efter att jag slutade idag från jobbet drog det nästan 2 timmar för mig att komma hem. Jag missade bussen och nästa buss skulle komma efter en timma. Jag tog bussen mot Tumba för att sedan byta till pendeln. Jag missade pendeln också och fick vänta en halv timme. Jag slutade 21.00 och kom hem 22:40. Fattar ni vad hemskt! Blev så arg! Men sånt händer ibland. Jag tittade sl till imorgon så att det inte händer samma sak. 

Min serie på tv Chile tog precis slut. Ska nu äta något lätt och lägga mig. Det väntar en lång dag imorgon måste även upp tidigt. Va jobbigt:(

Kommentarer
Anonym

Vilken serie? :)

2010-01-25 19:28:00
Anonym

Angeles de estela heter den :D

2010-01-26 21:29:25
URL: http://jannina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0