Lyckad kväll

Jag och Laila var glada över att vi gick till festen. Den var inte som vi hade tänkt oss. Det var faktiskt bra. Vi umgicks med folk och hade det bra. Alla var jätte trevliga och stämningen var bäst. Jag blev bjuden på en jätte god drink av Taarek. Jag ville bara klunka och klunka bara för den var så god. Haha blev lite full men vissta precis vad jag gjorde. Blev sådär skönt full:)

Efter festen gick jag och Laila till donken. Det var fullt och han som stog i kassan var helt stressad. Han hade glömt ge mig min dricka, men jag fick den till slut. Vi tog med maten och tog bussen direkt efter mot visättra vi fick springa.

Bussen stannade till vid nästa busshållsplats. Poliser och deras bilar stog mitt i vägen. Dem hade tydligen gripit någon kille. Det roligaste av allt. Det kom in en polis man i bussen som såg sur ut, kaxig och ba "vem är kompis med bananen där utanför?" Sa han högt.. Haha alla på bussen ass garva. Det lät så himla roligt! Till slut gick han av och vi fick åka vidare. Polismannen var jävligt onördig!

När jag kom hem väntade Cattis och min bror på mig. Vilket dem inte ens hade behövt göra. Jag gav dem maten jag köpte åt dem, sat med dem en stund gick ner till mitt rum och la mig sedan.

Sov inte skönt alls! Vaknade hela tiden. Kände att jag var tröstig sedan vart det varmt. Jätte jobbigt!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0